Varmt välkommen till Empori, Malin Lindelöf!
Vi välkomnar Malin Lindelöf till Empori, i rollen som Customer Succes Manager. Malin gillar att testa nya saker och att leverera kundvärde – två egenskaper som passar utmärkt på Empori.
Varmt välkommen, Malin! Berätta lite mer om dig själv.
– Jag är uppvuxen i Skene, ett par mil utanför Göteborg, men bor sedan tio år tillbaka på Hisingen tillsammans med familjen. Jag reser ofta och gärna, och tycker om att se nya platser och prova på nya saker. Jag testade till exempel åka Tjejvasan utan att kunna åka längdskidor, för ett par år sedan. En mindre bra idé men ett roligt minne!
Vad har du gjort tidigare?
– De senaste 4,5 åren har jag arbetat på Bygglet som är ett mjukvaruföretag som riktar sig mot små och medelstora hantverkare. Där fick jag förtroendet att vara med och starta upp Customer Success-avdelningen. I nästan alla roller i mitt arbetsliv har det varit väldigt mycket fokus på service, skapa kundvärde och bygga relationer.
Varför valde du Empori?
– När jag dök på annonsen från Empori hade jag redan börjat fundera på att göra något nytt. Just möjligheten att få vara med och forma och påverka arbetet med kunderna framöver lockade mig väldigt mycket. När jag sedan hade intervjuer fick jag klart för mig att Empori är ett bolag som vill mycket och vill leverera på en hög nivå till sina kunder, vilket passar mig väldigt bra.
– Under rekryteringsprocessen fick jag även möjlighet att träffa flera av de kommande kollegorna och jag fick ett väldigt gott intryck av personerna jag träffade, vilket gjorde att helheten kändes väldigt rätt och det kändes självklart att tacka ja när jag erbjöds rollen som Customer Succes Manager!