Varmt välkommen Texas Kiiskinen till Geposit och rollen som Kundsupportansvarig
Nu i maj har Texas börjat hos vårt dotterbolag Geposit som Kundsupportansvarig vilket vi är väldigt glada för. Texas – berätta lite om dig själv!
Vem är Texas?
Jag är uppvuxen i Stockholms västra förorter med en medfödd och gedigen nyfikenhet som ofta gestaltar sig i form av reslust. Under större delen av min ungdom utövade jag diverse sporter varav fotboll var favoriten. När gymnasiet kom knackandes på dörren bytte jag ut fotbollen mot studier på naturprogrammet på Upplandsbro-gymnasiet. Efter studenten begav jag mig ut i Europa i jakt på det som var nytt och spännande. Jag hamnade efter ett tag i norra Italien där stannade kvar och började jobba, det blev sju månader där.
Vad har du gjort tidigare?
Efter att jag återvänt hem har jag utbildat mig till militärpolis vid Livgardets regemente samt jobbat fyra år inom hälso- och träningsbranschen som bland annat säljspecialist och ställföreträdande platschef.
Varför valde du Geposit och rollen som Kundsupportansvarig?
Rollen som kundsupportansvarig tilltalar mig på grund av dess sociala natur. Jag tycker om att kommunicera och lösa problem tillsammans med andra människor så kundkontakt är någonting jag ser positivt på, samt får mycket av som kundsupportansvarig för Geposit. Min fallenhet för geografi och nyfikenheten på hur det är att jobba i ett mindre företag har säkerligen också haft sin inverkan. Min ambition är att växa tillsammans med företaget och lära mig så mycket jag kan på vägen. Möjligheten att få jobba i team tillsammans med begåvade och kompetenta kollegor föranleder ett gediget kunskapsflöde i den mindre organisationen, och med rollen som kundsupportansvarig sätter det mig i mitten av det kunskapsflödet.