Varmt välkommen Linda Norman till Bilvision och rollen som Kundsupport
Förra veckan började Linda Norman hos vårt dotterbolag Bilvision, i rollen som Kundsupport. Vi är väldigt glada att ha dig med i teamet, Linda – berätta lite om dig själv!
Några meningar om vem du är?
Glad med en stor portion humor. Gillar ordning och reda. Enligt min man Lasse är jag pedant, men det kan inte stämma 😊. Bor centralt i Göteborg men åker så ofta som möjligt till vår stuga norr om Örnsköldsvik, Husum.
Vad har du gjort tidigare?
Jag har, i hela mitt yrkesliv, arbetat med telekommunikation. Under 18 år arbetade jag med Chalmers Tekniska Högskolas telefoni – allt från programmering, projektering, utbildning och support.
Jag var också, under en lång period, anställd hos TDC Sverige, som teamledare och supportansvarig. Under 2016 övergick min anställning till Tele2. Jag har programmerat företagsväxeln Cisco för 14 VIP kunder över hela Sverige.
Varför valde du Bilvision och rollen som Kundsupport?
Jag hade känt en tid att det skulle vara roligt och utmanande att byta bransch, men att ändå få fortsätta arbeta med support. När jag såg att Bilvision sökte personal på en väldigt lockande annons... Ja, då kunde jag inte motstå att söka. Efter min intervju – där jag träffade Emil – så kändes det ännu bättre, och för mig känns det som en spännande framtid här på Bilvision.