Varmt välkommen Anna Billow till Geposit och rollen som Customer Support/Kvalitetsansvarig
I fredags började Anna hos vårt dotterbolag Geposit som Customer Support/Kvalitetsansvarig vilket vi är väldigt glada för. Anna – berätta lite om dig själv!
Några meningar om vem du är?
Efter ca 25 år I Stockholm måste man kanske börja kalla sig stockholmare istället för inflyttad norrlänning? Nå, att jag vuxit upp i Östersund visar sig i en ständig längtan efter snö, mycket snö, och att jag gärna åker norrut på semester istället för söderut.
Vad du gjort tidigare?
De senaste åren har jag jobbat som kvalitetsansvarig på ett IT-företag. Då jobbar man mycket med rutiner och att ständigt förbättra arbetssätt och resultat. Det är väldigt kundfokuserat och kreativt.
Varför valde du Geposit och rollen som Customer Support/Kvalitetsansvarig?
När jag började se mig om efter ett annat jobb hade jag en önskelista: Intressant för mig, till nytta för företaget och bra för klimatet - Geposit erbjöd allt det.
Här får jag ägna mig åt processförbättringar och administrativ support för att se till att vi alltid är kundens bästa val. Och, som pricken över i, så hjälper Geposits tjänst kunderna att vara klimatsmarta per default. Det är ett gäng engagerade och skarpa hjärnor som sitter här på kontoret och det är roligt att äntligen vara på plats!