Ny First line support till 2MA!
Tillväxtresan för 2MA fortsätter, och Johanna Lindberg är det senaste tillskottet till Customer Success teamet. Som First line support blir Johanna den första kontakten för de kunder som söker hjälp och support. Med lång erfarenhet av administration, och sinne för ordning och struktur är hon ett välkommet tillskott!
Berätta kort om dig själv?
– Jag bor i Härnösands kommun i ett hus med maken, och vår son som precis blivit 1 år. Under sommaren bor vi på ett torp som vi köpte för några år sedan, där vi gärna jobbar med renovering och skogsbruk.
Vad har du gjort tidigare?
– År 2013 hjälpte jag min syster att starta upp ett privat hemtjänstföretag, där jag har varit anställd fram tills nu. Där har jag arbetat administrativt med bitar som rör både ekonomi och personal. Under årens lopp har jag också varit med och startat upp två olika bolag, ett för servicetjänster och ett inom skönhet.
Varför sökte du dig till 2MA?
– Jag blev tipsad av en bekant att en tjänst fanns ledig, men då jag var föräldraledig och hade planer på att vara det till hösten 2023 så tänkte jag att tajmingen inte passade. Men nyfiken som jag är så läste jag igenom annonsen ändå, och tyckte att beskrivningen av rollen passade så väl in på mig! Jag fick också ett bra intryck av de jag träffade under processen, och det kändes som en familjär kultur där jag tror att jag kommer trivas!
Hur ser den perfekta lediga dagen ut?
– Då skiner solen och jag är på utflykt med min familj!