

Cavagent förstärker med kundsupport

Hos Cavagent är kundupplevelsen i fokus och därför förstärker de med Sebastian Hoberg till sin support! Sebastian kommer med flerårig erfarenhet av kundservice från IKEA och Telia, och ser nu fram emot att hjälpa Cavagents kunder på bästa sätt. Lär känna honom bättre här!
Vem är Sebastian?
– Jag är en go och glad Skånepåg. Jag är född och uppvuxen i Viken där Cavagent har sitt kontor, men jag bor nu i Helsingborg. Jag har en lugn fritid där jag gillar att se på film, och så brinner jag för Helsingborgs IF!
Vad har du gjort tidigare?
– Jag har en mångårig bakgrund inom försäljning och kundservice på både Telia och IKEA.
Varför sökte du till Cavagent?
– Jag sökte till Cavagent då jag brinner för kundservice och vill att alla kunder som har kontakt med mig ska känna sig uppskattade och få svar på alla eventuella frågor. I Cavagents fall skapar man ofta långsiktiga relationer med kunderna, vilket kändes extra roligt och lockade mig.
Till sist, vilken var den senaste filmen du såg och vad tyckte du om den?
– Jag såg nyligen Dune: Part Two på bio och blev så imponerad av den världen att jag har bestämt mig för att läsa alla böcker i bokserien.